poniedziałek, 23 lipca 2012

23.07.12 Nowe wyniki bez tabletki

Dzisiaj odebrałam piątkowe wyniki badań krwi, tym razem bez tabletki i ku mojemu zdziwieniu mieszczą się w normie.

No i teraz nie wiem....W piątek stwierdziłam, że dawka leku zdecydowanie za duża i obniżyłam od soboty o 25mcg tyroksyny. W samopoczuciu nie odczułam (jeszcze) żadnej różnicy, aczkolwiek czułam się dobrze, może nawet b.dobrze/idealnie (z wyjątkiem wzmożonej potliwości). Jedyne co zauważyłam to znowu problemy z wagą.
W sobotę ważyłam już 71,6 kg!! i właśnie wtedy przyjęłam już mniejszą dawkę.
W niedzielę było już 72,8 kg,
w poniedziałek 73,2 kg ;-(
Do tej pory jednak cały czas waga spadała. Teraz tendencja zwyżkowa...
I co? Obniżać tyroksynę czy nie?

1 komentarz:

  1. Obniżyć, ale minimalnie. Wydaje mi się, że o 25 będzie za dużo, może o 12? Novo bym nie zwiększała ze względu na serce. I nowe wyniki za 4 tygodnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń