wtorek, 17 lipca 2012

Novo, dzien 13,14

17.07.12 Dwa tygodnie z Novothyralem

Waga dzisiaj to 72,7 kg czyli przez ostatnie 3 dni waga stanela w miejscu pewnie ze wzgledu na okres. W sumie waze 2,3 kg mniej niz przed kuracja.
Moge tez jesc ostroznie, ale normalnie.
Czuje sie w zasadzie dobrze, chyba nie mam na co narzekac. No, moze jedynie na to male "roztrzesienie" 3 godz po tabletce.
Dzisiaj bylam u mojej endo z wynikiem progesteronu. Mialam wynik 8,22 przy normie 1.7-21. Lekarka powiedziala, ze slaby, ale ujdzie.
Dala mi tez skierowanie na badanie hormonow, ale kazala po tabletce.
Troche dziwne, no ale..
Badanie zrobilam juz dzisiaj, wynik bedzie popoludniu. W czwartek mam isc do niej z tym wynikiem. Powiedziala, ze moze trzeba bedzie zmniejszyc dawke Novo do 75+15.
Ja jej jednak nie mowilam, ze przyjmuje tylko polowe tej zapisanej przez nia 100+20.
Nie wiem czy ja bede potrafila sama zinterpretowac ten wynik, bo nigdy nie badalam po tabletce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz