czwartek, 5 lipca 2012

Novothyral, dzien: 2

5.07.12 Drugi dzień na Novo
Kolejny dzień bez żadnych objawów. Nic, absolutnie nic. Dziś przyjęłam znowu pół tabletki z 100 Novo i pół ze 125 Euthyroxu.
Waga stoi w miejscu od kilku dni i ani drgnie. Stosuje dietę nisko węglowodanową. Zero słodyczy.Nie objadam się.Sportu nie uprawiam, jakoś za gorąco na cokolwiek.
Po poludniu odczulam nagly przyplyw niepohamowanego glodu.
Przez krotka chwile wrzucilam w siebie spora dawke zabronionych weglowidanow: byl chleb z zoltym serem i 4 ciastka z czekolada!
Trudno mi uwierzyc zeby ten atak glodu byl wynikiem Novo, chyba za szybko by dzialal?

4 komentarze:

  1. Ja biore ok.4 tyg. 50mg eutyroxu i 1/2 novo75. W sumie nie czuję jakiejs róznicy, jedynie nie męczą mnie już tak bardzo zaparcia i nie mam wrażenia , że mój przewód pokarmowy stoi. Ale nie chudne, nie jestem mniej senna itp.

    OdpowiedzUsuń
  2. A na jakiej dawce samego Euthyroxu bylas wczesniej?
    Ja bralam ostatnio 112mcg (po nadczynnosci polekowej, ale dlugo moja dawka bylo 125mcg.
    Teraz wprawdzie T4 bedzie tylko 100, ale tsh mam i tak juz niskie, wiec mozebedzie ok.
    Ja chce sprobowac brac Novo przez 3-4 m-ce i jak nie bedzie roznicy czyt. poprawy, to wroce do Euthyroxu.

    OdpowiedzUsuń
  3. t4 wcześniej wychodziło podobnie, tsh mam nawet poniżej normy, ale to pewnie pozostałosc po kuracji novo w m-cach: listopad-styczeń. Odstawiłam, bo miałam wysokie ft3 i poranne pocenie oraz uczucie gorąca. Jednak znów ft3 mi mocno spadło i mam dużo objawów niedoczynności i dr zalecił powrót do novo. Ja mam wrażenie, że mi novo pomaga, ale nie tak jakbym sobie życzyła. Ale dalej czekam.

    OdpowiedzUsuń
  4. 30 year old Data Coordiator Benetta Govan, hailing from Lakefield enjoys watching movies like Divine Horsemen: The Living Gods of Haiti and Sculling. Took a trip to Flemish Béguinages and drives a Defender. Czytaj wiecej tutaj

    OdpowiedzUsuń