czwartek, 12 lipca 2012

Novo, dzien: 9, 10

13.07.12 Chudne i chudne!
Moja wczorajsza waga 73,4 kg, dzisiejsza: 73.0 kg. Po 10 dniach na Novothyralu schudlam 2 kg!
A co najpiekniejsze: znowu moge jesc jak czlowiek! Moge zjesc makaron, moge zjesc chleb, a nawet cos slodkiego i nie tyje jak opentana 0,5 kg na dzien!
Niestety mam jednak wrazenie, ze spadek wagi jest za szybki.
Rano, ok 3 godz po przyjeciu leku mam wrazenie jakby trzesly mi sie rece, czuje lekkie rozdygotanie.
Jednak pozniej w ciagu dnia jest ok. Moze wiec dawka jest odrobine za wysoka, ale na badania jeszcze za wczesnie, a i waga tak pieknie spada, ze ciezko mi to zmienic.
Poza tym, wczoraj mialam problem z zasnieciem i obudzilam sie o 3 rano i zasnac juz nie moglam. Oprocz tego mialam wczoraj przeczyszczenie w postaci biegunki.
Dzisiaj w nocy natomiast spalam dobrze wiec trudno powiedziec czy to od zbyt duzej dawki leku.

Wlasnie odebralam wynik progesteronu 8 nl/ ml w 21 dniu cyklu, przy normie 1.7-21. Nie wydaje sie byc wysoki, no ale w koncu wszystko w normie...

2 komentarze:

  1. DAwka może byc za duża, albo najpewniej za szybko wdrożona, trzba było zacząć od mniejszej. A najlepiej to co bierzesz podziel na pół i rano weż poł tego Novothyralu i koło 13, 14 drugie pół tylko musisz przed tą drugą dawką popołudniową nie jeśc ze 3 godziny. Poczekaj i po 4 tygodniach od rozpoczęcia novo zrob wyniki.Dawka podzielona spowoduje,ze rano po tych 3 godzinach od wzięcia nie bedziesz miala roztrzesionych rąk, a popoludniu nie bedziesz padac.Ogolnie mi sie wydaje,że to wszystko bedzie wynikiem wprowadzenia od razu połowki Novo 100.Chyba,że Ty bierzesz całe 100? Ja zaczynałam od 1/4 z Novo 75 i na początku tez miałam takie lekkie roztrzęsienie po paru godzinach od przyjecia, Potem organizm sie przyzywczaił, ale teraz całej N 75 na raz wsiąśc nie mogę, bo wali mi serce,podzielone na pół i brane rano i popołudniu jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie czuję się zmęczona wieczorem, a to poranne "roztrzęsienie" nie stwarza w zasadzie żadnego problemu.
    Poza tym,jest jak w zegarku 3 godz po tabletce i trwa stosunkowo krótko.
    Najbardziej przeszkadza mi wzmożona potliwość (tzn. przy najmniejszym wysiłku zaraz mam plamy pod pachami;-(

    OdpowiedzUsuń