środa, 18 lipca 2012

Moje wyniki z 17.07.12

Moje wyniki zupełnie nic mi nie mówią;-(
TSH 0,037 (0,27-4,2)
FT4 28,54 (12-22) czyli 165,4%
FT3 8,41 (3,1-6,8) 143,5%
Nigdy wcześniej nie robiłam badań po tabletce. Nie mam pojęcia jak te wyniki wyglądałyby gdyby były zrobione przed tabletkami.
Jedno jest pewne- moje ft3 wydaje się być zbliżone do ft4. Może dlatego waga idzie w dół.
Ja czuje się raczej dobrze, jedyne co mnie denerwuje to nadmierne pocenie się (prawie wyłącznie pod pachami). To jest niestety raczej objaw nadczynności.
Ale poczekam jeszcze jakieś 2-3 tyg. i wtedy zrobię badanie przed tabletką.

Jeszcze dodam, że temperatura (mierzona rano) wzrosła do 36.4 st C.
W poprzednim cyklu miałam 36.2 st, a będąc w nadczynności polekowej 36.5.
Czy to znaczy, że idę w stronę nadczynności?
No jeszcze zmierzyłam sobie cisnienie:
90/65 puls 60, wow....chyba coś mi nie wyszło, zmierzyłam więc jeszcze raz i:
95/47 puls 57
90/52 puls 56
Dawno nie miałam takiego niskiego cisnienia, przy czym warto wspomnieć, że czuję się .. doskonale!
Nic już nie rozumiem. Czy przy Novothyralu ciśnienie tak spada?

4 komentarze:

  1. Nie zauważyłam , aby Novo miało u mnie wpływ na ciśnienie i tętno. Zawsze było i jest niskie. Jestem ok.5 tygodni na Novo i widzę jedynie poprawę w ustąpieniu zaparć i lepszym trawieniu, waga nie rośnie, a od dziś odchudzam się na South Beach. Z poceniem u mnie róznie. Zauważyłam np. że bardzo pociłam się w nocy lub miałam napady potów będąc w niedoczynności. Teraz czasem też pocę się pod pachami, ale nie jest to uciążliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dobrą sprawę nie wiadomo, jakie są hormony bez tabletki. Ale i tak wydaje się, wnosząc po Twoich objawach, że jesteś w niewielkiej nadczynności polekowej. Dziwi mnie tylko to ciśnienie- u mnie w nadczynności było podwyższone, zresztą na początku leczenia niedoczynności również. No i puls- masz niski, a ja czułam, że mi serce wyskoczy.
      Może zrób tak, jak ktoś radził - bierz część Novo rano, a część po południu? I zrób wyniki bez tabletki, wtedy będą porównywalne do wcześniejszych.

      Usuń
    2. Ok, dzisiaj zrobiłam badania bez tabl. Postanowiłam też zmniejszyć dodatek Euthyroxu. Najpierw o 12,5 a docelowo o 25mcg. Myślę, że tak będzie lepiej.
      Tylko wkurza mnie to ustalanie dawki! Od 2 lat nie byłam na jednej dawce dłużej niż 2-3 miesiące.

      Usuń
    3. Czarnowłosa, a mnie jakoś ten Novo na zaparcia nie pomaga. Świetnie działa w tym temacie natomiast Colon C. Naprawdę więc polecam. Jest mega okropne w smaku, ledwo to łykam, ale działa cuda;-)

      Usuń